Ամերիկեան աստղը երազում է
նորմալ Հայ տղայի մասին
Օգոստոս 30, 2010 18:37
Ամերիկեան հայազգի աստղ Քիմ Քարդաշեանը խոստովանել է, որ ցանկանում է հանդիպել նորմալ Հայ տղայի հետ:
Ամերիկեան Emmy հեռուստատեսային մրցանակի յանձնման կարմիր ուղեգորգի վրայ հեռուստաաստղը խոստովանել է, որ ժամադրութիւնների գնում է, գրում է People կայքը:
«Ես չեմ սիրում կուրօրէն ժամադրութեան գնալ: Մայրս փորձում է ինձ կապել Հոլիվուդի յայտնի դէմքերից մէկի հետ, բայց ես ասում եմ, հանգիստ թողէք ինձ, ես նորմալ Հայ տղայ եմ ցանկանում: Նրանք ինձ շատ են դուր գալիս»,- ասել է նա:
Նշենք, որ շատ պարբերականներին տւած հարցազրոյցներում Քիմ Քարդաշեանը նշել է, որ իր հայկական ծագումը ուժեղ ազդել է իր դաստիարակութեան վրայ: Ես միշտ լսել եմ Հայաստանի մասին, կերել հայկական ուտեստներ եւ նշել հայկական տօները»,- ասել էր նա ShowbizSpy-ին տւած հարցազրոյցում:

Լուրեր Հայաստանից - NEWS.am

0 Պատգամ: