Տաթևի ճոպանուղու նստելավարձը
եւրոպականից էժան կը լինի
15:58 • 26.06.10
Որոտանի կիրճում կառուցւող՝ աշխարհի ամենաերկար ճոպանուղու (երկարութիւնը 5,7 կմ) պաշտօնական բացումը նախատեսւած է այս տարւայ հոկտեմբերի կէսին։
Այս մասին այսօր Հայաստանի ազգային մրցունակութեան հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի հերթական նիստից յետոյ լրագրողներին ասաց խորհրդի յարակից անդամ Արտաշես Կազախեցեանը։ Ըստ նրա, այս ճոպանուղու միջոցով Տաթևի վանքի համալիր հնարաւոր կլինի հասնել 10 րոպէում, այնինչ աւտոմեքենայով կպահանջւի 45 րոպէ։ Նա նշեց, որ ճոպանուղին ի սկզբանէ չի դիտարկւել որպէս բիզնես նախագիծ, և դրա ապացոյցն այն է որ կատարւած ներդրումների վերադարձելիութիւնը 75-80 տարի է։ «Հասկանալի է որ այս ներդրումները երբէք չեն վերադարձւի»,-ասաց նա՝ յաւելելով որ ճոպանուղին թէև իր երկարութեամբ եզակի է աշխարհում, այն աւելի շատ նախատեսւած է զբօսաշրջիկներին Տաթևի վանք տեղափոխելու համար։
Ի դէպ, ճոպանուղին լինելու է վճարովի։ Արտաշես Կազախեցեանը չկարողացաւ յստակ ասել, թէ որքան կլինի ճոպանուղու նստելավարձը՝ նշելով, որ դրա մասին կը յայտարարւի աշնանը։ Միևնոյն ժամանակ, նա ասաց, որ ճոպանուղու նստելավարձը կլինի աւելի քիչ, քան Եւրոպայի նմանատիպ ճոպանուղիներում։ Ըստ նրա՝ Եւրոպայում ճոպանուղու նստելավարձը սկսում է 20 եւրոյից։Ազգային մրցունակութեան հիմնադրամի տնօրէն Բեկոր Փափազեան էլ նշեց, որ ճոպանուղու կառուցման համար կատարւելու են ընդհանուր առմամբ 13 մլն դոլարի ներդրումներ։ Ըստ նրա, նախատեսւում է ճոպանուղու շահագործման հետ մէկտեղ աարտել Տաթևի վանքի համալիրի տարածքում առկայ ձիթարանի վերանորոգումը, որտեղ նախկինում արտադրւում էր կտավատի ձէթ։ Փափազեանը նշեց, որ նախատեսւում է վերականգնել ձէթի արտադրութեան աւանդական տեխնոլոգիական շղթան և զբօսաշրջիկներին ցուցադրել թէ ինչպէս է նախկինում արտադրւել կտավատի ձէթը։
Ճոպանուղին կառուցւում է «Տաթևի վանք. վերածնունդ և զարգացում» ծրագրի $20 մլն արժողութեամբ առաջին փուլի շրջանակում, որի հիմնական նպատակներից է նաև Տաթևի վանքի վերականգնումը: Այս ծրագիրն իրականացւում է Ռուբէն և Վերոնիկա Վարդանեանների ընկերների հիմնադրամի միջոցներով։ Վանքի վերանորոգման համար նախատեսւած է առաջին փուլում ծախսել 6 մլն դոլար։ Բացի վերոնշեալ $20 մլն գումարից, անհրաժեշտ է ևս 20-25 մլն դոլար ներգրաւել, որպէսզի մի շարք այլ ծրագրեր նոյնպես կեանքի կոչւեն, մասնաւորապէս, բարեկարգւի և պատշաճ տեսքի բերւի «Սատանի կամուրջ» բնական յուշարձանը, «Մեծ անապատ» մենաստանը և այլն:
Ի դէպ, ճոպանուղին լինելու է վճարովի։ Արտաշես Կազախեցեանը չկարողացաւ յստակ ասել, թէ որքան կլինի ճոպանուղու նստելավարձը՝ նշելով, որ դրա մասին կը յայտարարւի աշնանը։ Միևնոյն ժամանակ, նա ասաց, որ ճոպանուղու նստելավարձը կլինի աւելի քիչ, քան Եւրոպայի նմանատիպ ճոպանուղիներում։ Ըստ նրա՝ Եւրոպայում ճոպանուղու նստելավարձը սկսում է 20 եւրոյից։Ազգային մրցունակութեան հիմնադրամի տնօրէն Բեկոր Փափազեան էլ նշեց, որ ճոպանուղու կառուցման համար կատարւելու են ընդհանուր առմամբ 13 մլն դոլարի ներդրումներ։ Ըստ նրա, նախատեսւում է ճոպանուղու շահագործման հետ մէկտեղ աարտել Տաթևի վանքի համալիրի տարածքում առկայ ձիթարանի վերանորոգումը, որտեղ նախկինում արտադրւում էր կտավատի ձէթ։ Փափազեանը նշեց, որ նախատեսւում է վերականգնել ձէթի արտադրութեան աւանդական տեխնոլոգիական շղթան և զբօսաշրջիկներին ցուցադրել թէ ինչպէս է նախկինում արտադրւել կտավատի ձէթը։
Ճոպանուղին կառուցւում է «Տաթևի վանք. վերածնունդ և զարգացում» ծրագրի $20 մլն արժողութեամբ առաջին փուլի շրջանակում, որի հիմնական նպատակներից է նաև Տաթևի վանքի վերականգնումը: Այս ծրագիրն իրականացւում է Ռուբէն և Վերոնիկա Վարդանեանների ընկերների հիմնադրամի միջոցներով։ Վանքի վերանորոգման համար նախատեսւած է առաջին փուլում ծախսել 6 մլն դոլար։ Բացի վերոնշեալ $20 մլն գումարից, անհրաժեշտ է ևս 20-25 մլն դոլար ներգրաւել, որպէսզի մի շարք այլ ծրագրեր նոյնպես կեանքի կոչւեն, մասնաւորապէս, բարեկարգւի և պատշաճ տեսքի բերւի «Սատանի կամուրջ» բնական յուշարձանը, «Մեծ անապատ» մենաստանը և այլն:
Tert.am
0 Պատգամ:
Post a Comment