Մեդվեդևը Twitter –ում միկրոբլոգ է բացել


14:18 • 24.06.10
Ռուսաստանի նախագահ Դմիտրի Մեդվեդևը Twitter –ում իր միկրոբլոգն է վարելու KremlinRussia անունով։ Իր առաջին գրառումը նա արել է ընկերության՝ Սակրամենտոյի գրասենյակում։ Այս մասին հայտնում է BBC–ն։
«Բարև բոլորին, ես Twitter–ում եմ, և սա իմ առաջին հաղորդագրությունն է»,– գրել է ՌԴ նախագահը։Առաջին մի քանի ժամերի ընթացքում նախագահը հրապարակել է ևս մի քանի հաղորդագրություն և անգամ տեղադրել է երկու նկար՝ Սան–Ֆրանցիսկոյի իր հյուրանոցի պատուհանից տեսարանն ու Twitter–ի գրասենյակում աշխատանքային հանդիպման մի դրվագ։Առաջին մի քանի ժամերի ընթացքում Մեդվեդևի բլոգին միացել է ավելի քան 7000 ընթերցող, որոնց թիվն աճում է շատ մեծ արագությամբ։
«Շնորհակալություն բոլոր նրանց, ովքեր այցելել են իմ միկրոբլոգը. հուսով եմ, որ ձեզ համար հետագայում էլ հետաքրքիր կլինի»,–գրել է Մեդվեդևը, ամենայն հավանականությամբ, բջջային հեռախոսից։


Tert.am

0 Պատգամ: