Շեր.-

Հայաստանում ես ապշեցի, որ նման եմ

բոլորին, իսկ բոլորն էլ՝ ինձ



Նոյեմբեր 24, 2010 11:18
Ամերիկեան երգչուհի եւ դերասանուհի Շերն իրեն Հայ է համարում: Որքան էլ տարօրինակ է, նա հասկացել է այդ «պարզ» փաստը, երբ ժամանել է Հայաստան:
«Երբ ես եղայ Հայաստանում, գնացի Երեւան հէնց այն ժամանակ, երբ այնտեղ պատերազմ էր: Իմ հայրը Հայ է, բայց ես ծանօթացել եմ նրա հետ, երբ 11 տարեկան էի, այսինքն մինչեւ 11 տարեկանը չեմ իմացել, որ Հայ եմ: Իսկ երբ տեսայ հօրս, նկատեցի, որ մենք շատ նման ենք: Բայց երբ եկայ Հայաստան, ապշեցի, որ նման եմ բոլորին, բոլորն էլ՝ ինձ: Դա ինձ համար բացայայտում էր, այո ես իսկապէս հայուհի եմ»,- ասել է Շերը «Ամերիկայի ձայնին» տւած հարցազրոյցում:
Նրա խօսքով, մինչեւ Հայաստանում լինելն, «արեան կանչը» չի զգացել: «Մեր բեռնատար ինքնաթիռը մարդասիրական օգնութիւն էր տանում մարդկանց: Նրանք վատ վիճակում էին, առանց տանիքի եւ սննդի: Հրաշալի էր, որ ես եղայ Հայաստանում, անգամ կարողացայ օգնել մարդկանց»,- ասել է նա:
Նշենք, որ Շերի իսկական անունն է Շերիլին Լայպեր Սարգսեան:

Լուրեր Հայաստանից - NEWS.am

0 Պատգամ: