«ԻՆՉՈ՞Ւ ԷՔ ՄԵԶ ԶՐԿՈՒՄ ՀԱՅՐԵՆԻՔԻՑ»


«Այսօր նոյնիսկ Էրդողանն է իրեն իրաւունք վերապահում խօսել մեր սփիւռքի մասին: Նոյնը կրկնում են նաեւ մեր որոշ հայրենակիցները՝ ասելով, թէ Ցեղասպանութիւնը սփիւռքի խնդիրն է...


73-ամեայ իրանահայ Մինաս Հայրապետեանը վերջին տարիներին աւելի յաճախ է լինում Երեւանում: Որպէս Հայ նա կարծում է, Հայաստանը նաեւ իր հայրենիքն է եւ ինքն է այստեղ իրաւունքներ ունի:
Հայ-թուրքական արձանագրութիւնների, եւ ընդհանրապէս հայ-թուրքական յարաբերութիւնների վերաբերեալ հնչող տեսակէտներում իրանահայը բազմաթիւ վիրաւորական տարրեր է տեսնում: «Այսօր նոյնիսկ Էրդողանն է իրեն իրաւունք վերապահում խօսել մեր սփիւռքի մասին:
Նոյնը կրկնում են նաեւ մեր որոշ հայրենակիցներ' ասելով, թէ Ցեղասպանութիւնը սփիւռքի խնդիրն է: Հայրենիքովս եմ երդւում, այսօր հայ-թուրքական սահմանը բացւելու դէպքում՝ վտանգի է ենթարկւելու մեր ողջ ժողովուրդը»,- այսօր «Ա1+»-ին ասաց Մինաս Հայրապետեանը:
73-ամեայ իրանահայը չի կիսում այն տեսակէտը, թէ այսօրւայ Թուրքիան Օսմանեան Թուրքիայի իրաւայաջորդը չէ, պատասխանատւութիւն չի կրում 1915թ. ցեղասպանութեան համար. «Ես զարմանում եմ, թէ մարդիկ, ինչպէս են կարող մօռանալ ոչ վաղ անցեալը: Մեզ կոտորել են օրը ցերեկով' խաղաղ պայմաններում: Այսօր ինչպէս կարելի է վստահել Թուրքիային:
Այն պետութիւնները, որոնք այսօր մեզ կոչ են անում յարաբերութիւններ զարգացնել Թուրքիայի հետ, ինչպէս կը վարւէին նրանք մեր փոխարէն, եթէ աչքի առաջ ցեղասպանութիւն ունենային: Ես դէմ եմ սահմանի բացմանը: Մենք մեր ոչնչացման սահմանն ենք բացելու: Լեռնային Ղարաբաղն են դրել այդ յարաբերութիւններում, հողեր տալուց են խօսում, թիզ հողից են խօսում, իսկ մեր երկիրը սանտիմետրի վրայ է մնացել»:
Նրան վիրաւորում են նաեւ այն տեսակէտները, թէ սփիւռքը Հայաստանին այլեւս տալու բան չունի. «Իմ միակ դստերս աւարտել է Երեւանի Կոմիտասի անւան կոնսերվատորիան: Ես ամբողջ կեանքում Իրանում աշխատել եմ նաւթարդիւնաբերութիւնում: Այսօր թոշակառու եմ եւ իմ թոշակը ես ծախսում եմ Հայաստանում: Սա նաեւ մեր սփիւռքահայերիս հայրենիքն է: Ինչու էք մեզ զրկում հայրենիքից»
«Ա+1»

0 Պատգամ: