Ազնաւուրը պատրաստ է կեանքի

գնով դիմակայել Սարկոզիին



Յունւար 25, 2011 02:04
Աշխարհահռչակ ֆրանսահայ շանսոնյէ Շառլ Ազնաւուրը պատրաստ է վտանգել իր կեանքը եւ առճակատման մէջ մտնել Նիկոլա Սարկոզիի հետ, եթէ նախագահը չկատարի Ֆրանսիայի հայերին տւած նախընտրական խոստումները:
Le Dauphiné Libéré (ledauphine.com) պարբերականին տւած հարցազրոյցում Ազնաւուրը Ֆրանսիայում հայկական հարցի հետ կապւած լուրջ անհանգստութիւն է արտայայտել:
«Նախագահ Սարկոզին որոշակիօրէն ուրացել է ընտրութիւններին ժամանակ տւած խոստումներին: Նա ճիշտ չէ, քանի որ Ֆրանսիայի հայ համայնքը թուրքական համայնքի համեմատ ներկայացնում է մարդկանց զգալի քանակ: Հայ ժողովուրդը պատասխանատու է եւ համարձակ: Այն արիւնն է տւել իր երկրի համար: Առաջին անգամ եմ ես խօսում այս մասին, բայց եթէ նախագահը չփոխւի` ես կօգտւեմ նրա ձայներից, երբ գա ժամանակը», - յայտարարել է Ազնաւուրը:
Նա նշել է, որ Ֆրանսիայում առնւազն 400 000 - 500 000 Հայ կայ: «Հայկական ծագում ունեցող իւրաքանչիւր ֆրանսիացի կաջակցի ինձ: Եթէ այսպէս շարունակւի, ես ամբողջովին կնւիրւեմ այս գործին: Ես քաղաքականութեամբ չեմ զբաղւում, բայց ես ունեմ զգալի քաղաքական ուժ: Ես գիտեմ, որ վտանգում եմ իմ կեանքը` ասելով սա: Բայց իմ տարիքում, վերջիվերջոյ, ինչ է նշանակում կեանքը ռիսկի տակ դնել», - ամփոփել է 86-ամեայ Ազնաւուրը, որը Շւէյցարիայում Հայաստանի դեսպանն է:
Ազնաւուրն այս կերպ պատախանել է WikiLeaks հերթական բացայայտմանը, որի շնորհիւ հասարակութեանը յայտնի դարձաւ, որ Նիկոլա Սարկոզին Թուրքիային խոստացել է Օսմանեան կայսրութիւնում 1915-1917թթ. հայերի ցեղասպանութեան հերքման համար քրէական պատասխանատւութիւն սահմանող ֆրանսիական օրինագիծը «թաղել Սենատում»: Նախընտրական փուլում Սարկոզին ֆրանսահայերին խոստացել էր աջակցել օրինագծի ընդունման հարցում: Ֆրանսիայի հերթական նախագահական ընտրութիւնները 2012-ին են, եւ հնարաւոր է Սարկոզիի մասնակցութիւնը:
Նշենք, որ Ազնաւուրը վերջին շրջանում քաղաքական առաջնորդներին բազմաթիւ կոչեր է անում: Նախօրէին նա Իսրայէլին կոչ էր արել պաշտօնապէս ճանաչել 1915թ. Հայոց Ցեղասպանութիւնն Օսմանեան Թուրքիայում:
Յունւարի 23-ին Փարիզում Երուսաղեմի համալսարանի միջազգային մրցանակը ստանալիս Ազնաւուրը յայտարարել էր, որ միայն վերջին տարիներին է բացայայտւել Թուրքիայի «քարանձաւային հակասեմականութիւնը»: Ազնաւուրը յիշեցրել է, որ Թուրքիան մերձաւոր արեւելեան բոլոր հիմնախնդիրների վերաբերեալ որդեգրել է հակաիսրայէլական դիրքորոշում:

Լուրեր Հայաստանից - NEWS.am

0 Պատգամ: