Google-ը Coca-Cola-ից առաջ է անցել թանկարժէք բրենդերի ցանկում
10:41 • 20.02.102010
թւականի ամենաթանկ բրենդերի վարկանշային աղիւսակում առաջատար հորիզոնականը, ըստ Brand Finance բրիտանական գործակալութեան, զբաղեցրել է Wal-Mart-ը։ Աշխարհի ամենախոշոր առևտրային ցանցի ապրանքանիշը գնահատւել է 41,4 մլրդ դոլար։
Սակայն երկրորդ հորիզոնականում է, Brand Finance-ի վերլուծաբանների հաշւարկների համաձայն, Google ինտէրնետային հսկան (36,2 միլիարդ դոլար)։ Այն առաջ է անցել Coca-Cola-ից (34,8 միլիարդ դոլար): Այս մասին հաղորդում է lenta.ru-ն։
Ամենաթանկ բրենդերի լաւագոյն տասնեակում են IBM-ը, Microsoft-ը, GE-ն, Vodafone Telecoms-ը, HSBC-ն, hp-ն և Toyota-ն։
Նշենք, որ անցեալ տարի գնային ամենաբարձր աճն արձանագրել է Santander իսպանական ֆինանսական ձեռնարկութիւնը, որը տեղափոխւել է 41-րդ հորիզոնականից 20-րդ տեղ։ Brand Finance-ը գնահատել է Santander-ը 25,6 միլիարդ դոլար։
Ամենաթանկ բրենդերի լաւագոյն տասնեակում են IBM-ը, Microsoft-ը, GE-ն, Vodafone Telecoms-ը, HSBC-ն, hp-ն և Toyota-ն։
Նշենք, որ անցեալ տարի գնային ամենաբարձր աճն արձանագրել է Santander իսպանական ֆինանսական ձեռնարկութիւնը, որը տեղափոխւել է 41-րդ հորիզոնականից 20-րդ տեղ։ Brand Finance-ը գնահատել է Santander-ը 25,6 միլիարդ դոլար։
Tert.am
0 Պատգամ:
Post a Comment